Riktigt trevligt i Halloween!

Jag som över texten säger så hade jag och min familj riktigt trevligt igår.
god mat och skräckfilmer - precis som det ska vara.
men först trodde jag att jag skulle få sitta ensam hemma för
älsks kompis ringde och frågade if han ville med ut och festa.
då hade inte min halloween vart så värst kul :P

men igår så gjorde vi smaskig mat - hasselbackspotatis, ungstekt fläskytterfilé med rödvinsås.
efter det vart det att kolla på film-

The last exorcism
- lite långtråkig, allt hände ungefär i slutet.
Paranormal activity 2 - ungefär desamma, tyckte ettan var läskigare. men i slutet var denna riktigt läskiig.


nu måste jag lämna datan.. :P
akuuuuuut till ett annat rum XP

lägger snart upp bilder ifrån babysimmet i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0