Helg

I helgen har vi vart och grattat Filles kompis för dom har gift sig :)
I Miami faktiskt, härligt!!
Önskade att jag också kunde åka utomlands.. fast Australien igen :)
fast denna gång på semester!
Men förra gången var helt underbar den också ^^








Vet inte om bröllopsparet vill att jag ska lägga ut ngra bilder på dom
så står över med det!
Men dom var så vackra så
:)




Idag har det mest vart lungt.. har tagit hand om lite saker här hemma
som har stått i vägen.
så nu ser de liiite bättre ut iaf...

Och nu på kvällen har jag gjort läsan till teorin :) 16 rätt av 20 ganska bra :)

Och snart är det bröllop på annat håll, filles syrra i Sthlm ska gifta sig
här i Nkpg. och jag har inte ens bröjat fix-testa fristyrer..aaah.
nu vart jag stressad.. kostar nog en hel del att gå och fixa håret om man
ska göra de... och jag har ju inte så mkt pengar  -.- hate it
ngn som vet va de kan kosta att fixa håret till ett bröllop?

nu är klockan ganska mkt så ska nog snart hoppa ner i sängen ^^,


En bland dom första ggr:na
som jag träffade min älskling

- hihi jag ser lite rädd/nervös ut xp



Kommentarer
Postat av: anna

hihi. jag fick 17 av 20 :) du de är snart oktober. bara en månad kvar sen är det party :D u and med on tha dancefloor like crazy bitches..hahah närå men crazy iaf!

2010-09-06 @ 14:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0