svårt att sova?

Idag har min lill-älsk svårt att sova!
hon vill verkligen inte stänga ögonen..
fick henne att sova isådär kankse 10 min sen vaknade hon =P
har nog problems med magen, käkat för mkt.
allt kommer upp, annars är hon lika glad som vanligt!
Men så är de väl ibland kan man ha svårt att sova.
mammas lilla hjärta!

Idag har kusinen Anna och jag vart på körskolan
tränat lite teori, de va ganska kul faktiskt.

Och i morron tänkte jag springa lite.. se hur de går.
blir på kvällen, i think :)
vill igentligen springa med musik i båda öronen.
men min ena lur är sönder!!!! skit..
så nu ska ja fixa in lite nya låtar i mp3:n :)




Kommentarer
Postat av: Emma

Spring du bara :P Själv hatar jag det, dör typ!, tummen upp för min kondition :P hehe..

2010-10-01 @ 21:58:18
URL: http://melosivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0