älskar min pojke!♥

Idag har de vart en KALL dag!
känts som man har frusit bort benen!
iaf när jag gick till körskolan förut XP
men iaf


Älsk, jag och Vanessa har umgåtts och haft de mysigt ^^
Vi strosade runt på stan och kollade små presenter.
behöver inget stort,
för jag vet att min älskling älskar mig så mkt :]
Vi käkade Chili wok - så gott så,
men vet inte om dom hade blandat i jordnötter i ngt eller om min kille ville döda mig ;] haha
Kände av lite men det gick över ganska snabbt efter jag hade tagit en kall dusch :]
fick en jätte söt mugg med hjärt-handtag ^^ älskar den!!!
Det står :
I love you very very very very very very very very very very very very very very much!
Eftersom vi dricker mkt te, så passar det ju jätte bra.



Fick en bukett RÖDA rosor också, b-e-a-utiful ! ♥



Han fick av mig lös-tehållare - hjärtformade, köpte två självklart ;]


Och choklad - blandad ljus & mörk - som vi ;]
Han är min lilla milkchocolate :]


Och vi har precis mumsat i oss Kladdkaka - hemgjord ;]



Och så fick jag te som ni såg på en tidigare bild och ett sött kort ♥



Tack min älskade - Nan unnej katilickren
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0