diet - nutrilette

Hade tänkt att börja lite smått med diet när man börjat träna.
så de kanske går lite snabbare.. men kommer äta en vanlig måltid varje dag.( måste ju laga mat till min älskling tills han kommer hem ifrån jobbet)

Och sen ska ja ringa till körskolan och boka tid.
måste ta deras sista tider eftersom dom bara har öppet till 18.
och min älskling kommer inte hem förns 17. och dom har en tid 17:15 varje dag.
Så det blir väl att boka in sig på den.. får springa hemmaifrån för att hinna.
för alla tjatar om att jag ska ta körkortet.. :P

och så ska jag ner till swedbank ooch ta bort mitt kort hos dom..
så vi bara har ett kort på vårt gemensamma konto.
så får vi lämna kortet hemma om ngn måste handla på det :)

Snart kommer mamma/mormor hit, det ska bli reeuuligt :D

Have a nice day everybody



texten kunde ju vart bättre på denna låt,
trodde Enrique var en smör/ romantik-sångare!
Dåligt...
Men musiken är bra.. ryhmen får en att vilja dansa :P

 

 


Kommentarer
Postat av: Issa

Ta den tid det tar att ta körkort gumman. Stressa inte :P Men det är en riiiiiktig frihet! :D

2011-01-18 @ 21:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0