god tidig morgon ;)

klockan är vääödigt tidigt ( för mig )
Brukar annars gå upp runt tio - elva
men var klarvaken idag när
min älskling skulle till jobbet riktigt trevligt att sitta och prata innan
han hann åka iväg :)

Har inte haft lust att skriva på ett tag ( inte tiden heller )
finns ganska mkt att göra när man har en liten skruttunge ^^ <3
annars är man helt slut! XP hehe

I helgen har jag bakat lussekatter, jo ja vet ( ganska sent va)
I dont care :P för de är så gott!
Och sen va de killen som tjatade att han ville ha ;) hihi
annars har nog helgen vart ganska lugn :)

Igår satt jag och kollade på ett program på datan
som heter Tool Academy
( på svenska: världens kanske mest sämsta pojkvän...ever!)
Vet inte hur dom översatte de där .. harkel!
Men säger bara att killarna där i är vidriga, att de finns såna idioter.
Dock ganska underhållande att kolla på...
tycker synd om tjejerna! :)
men dom är väl också korkade som ens stannar kvar  ;)




idag hade jag tänkt gå ut på promenad med min pingla :)
kanske går runt strömmen, de beror på vilket väder de blir.
hoppas på sol :)

Sen senare ikväll ska vi till pappa och sätta in barnstolen
som vi inte har gjort än.. åker ju inte så mkt bil :)
har ju allt så nära så de är ju bara att använda benen :)

Här kommer  liiiite försenade kort från julafton :











Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0