Gubben min sitter och spelar

just nu sitter mitt hjärta och spelar Alan Wake, konstigt spel.
Jag tycker det är för läskigt med såna spel som man spelar ensam och blir jagad!
Resident evil 5 var mycket roligare, för då kunde man köra två.
Men det har vi redan spelat igenom, tråkigt!

Lill-tösen var uppe länge idag, hur pigg som helst.
har stått och "skrikit" och varit glad :) gullunge!

Idag vart de latmans mat - Pizza.
Men det var gott, har hittat ett mycket billigare ställe än gu´va gott i stan.
Det är ju rena rånet på deras pizzor!!!
tycker dom har höjt priset hela tiden! sjukt!
Men slut-klagat på dom :)

Jag hör att dom på undervåningen har fest och lyssnar på - från och med du XP
hehe skulle vara kul att komma ut !
Ni får säga till när ni vill hitta på något! :D

hoppas alla får en trevlig natt


gammal bild - sommar 2009


Kommentarer
Postat av: anna r.

eeeeeeeeey va äre du stör dej på!!!???

2011-01-15 @ 12:55:06
URL: http://annakarolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0