ibland kan man ju bara bli lite sur :)

Jag läste en grejj som ja vart lite sur över
( och jag kommer inte svara på vad det är )

Nae men. de trodde jag inte.....
vart lite sur så jag tog bort en grejj.. men sen tog jag tillbaka.
sorry om <<<< vill ha kvar den, that's fine with me :]
only <<< are happy :]

och så <<<<<< med <<<<.....
och <<< vill även <<<< över.
(kan inte skriva mer för då kommer ni fatta)
Jag vet att jag sitter här och är sur nu för stunden.
men i morron kommer allt vara bra :]
Och sen när ja är på dåligt humör så kommer detta komma upp igen.
så vi får hoppas att jag är glad resten av livet :] hehe..

Men <<<< kommer nog veta en dag vad <<<< om :]

säger bara :

<<<< <<<< den 26 juli 2009 kl. 16:12

<<< skrev med <<< utan att <<< <<< <<<< kompis/ kände ?

Och

från och med nu är du <<<< <<<< <<<< <<<.. inte <<< längre ;)

( kan ju lova att <<< aldrig kommer få <<< iaf )
aha det är därför <<< är så rädd att << ska<<< <<< !!!
If det <<<<!

good luck and find it...

men om jag <<<< till en <<<< så skulle <<< <<< ut !

Och om <<< inte vart <<<< så vet <<< inte vad det kallas :]

skönt att skriva av sig lite.. och INGEN kommer känna sig träffad, bra va ;]

Kommentarer
Postat av: Mia

vad är de gumman min <3

2011-01-27 @ 20:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0