Im a member!

Nu har jag skrivit in mig på Nordic Club här i norrköping :]
Känns riktigt bra.
så nu ska fläsket bort :D
Ska köra hårt!
blir att gå på aerobics, zumba, step up, springa lite på löpbandet
( se hur dålig kondition ja har fått.. förut kunde ja springa 40 min utan ngn paus :]
när ja började träna i sörping kunde jag knappt springa 5 min i sträck! men har ju astma också -.- )
Men nu hoppas ja på att kunna få bättre kropp :]

Vart lite mer i pengar än vad ja hade räknat me.. men tur att ja hade lite extra på kortet :]


Kommentarer
Postat av: Malin

skönt att få komma igång, så att du får göra något för dej själv. önskar jag kunde hänga med dej

2011-01-27 @ 19:51:14
URL: http://yooshiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0