im baaack! ;)

Gud så kul det har vart i helgen :D
Och lille Alexander ( som han ska heta ) va vaken riktigt mkt vill jag säga!!
SÅÅ roligt! tycker de är bra att han fick asiatiska ögon ^^
Ser han mer exotisk :D
det kommer bilder på det lilla underverket så fort jag fått dom av min moder! :)
Men har vart så trött så idag och igår när vi kom hem.. så orkade inte skriva ngt här.

Idag har mina älsklingar och jag vart runt strömmen och matat ankorna där.
riktigt hungriga.. men de såg ut som de inte gick ngn nöd på dom.
sen såg vi två svanar och en grå lmindre svan unge ( fast den va ganska stor )
synd att vi inte hade kameran me oss..
sen när vi har system kameran så ska ja ha me den varje gång ja går ut ;)

Sen på kvällen vart det tacos.. mumsfillibabba :D
och nu ska vi se en film på femman som man sett ganska mkt.. men tycker den är riktigt bra.
Sex dagar sju nätter.

hoppas alla hade en underbar helg - som jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0