ja, jag är ute efter sex..

men jag är även ute efter åtta också ;] ha ha.. got ya!


( skulle bara se hur många som nappade på rubriken ;] )

Nu hoppas jag att mina små älsklingar kan somna
så den lilla inte stör den stora som ska upp till jobbet i morron! ♥

Jag själv och lillan ska träffa kusin och moster.
ska kolla träningskort på nordic club :]
Hoppas man kan ta ett halv år. please!
och så ska dom få smaka på mina hemmagjorda lussekatter som inte är slut än ;]
den som spar hon har :D hihi

god natt hoppas ni drömmer härliga drömmar


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, de har träningskort för 6 månader på Nordic Club. Jag har nämligen haft det själv! Lycka till :) Kram

2011-01-19 @ 07:22:43
URL: http://www.emmawahlby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0