Nu blev man seg

Har varit nere på försäkringskassan så det är skönt att det inte vart något krongel!
annars brukar dom ju inte vara så speciellt hjälpsamma :P

Sen var man lite på stan och kollade runt på barnkläder på rean, gud så utplockat de var.
men hittade lite saker :) större grejjer som hon växer i sen.
vart så trött i huvudet, så nu känns det som om ögonen ska slockna XP

Blir så sur på att gå på stan, hittade fina smycken men jag kan ändå inte köpa ngt sånt -.-
Ajja i framtiden hoppas jag på att jag har ett välbetalt jobb, för det här kommer inte räcka i längden.
Men nu får jag nästan 2000 extra tror jag :D

fick runt 4000 + barnbidraget.
jag la över dom 4000 till räkningar och mat och allt där imellan.
av barnbidraget betalade jag mina egna räkningar på alfa-kassan på 430 tror ja de är.
så levde på ca 550 i månaden.. inte konstigt att mina sparade epngar har gått åt :P
det är tur att man har snällaste pojkvännen som ställer upp när det blir för jobbigt!

Min lilla sötnos sitter och leker med sina leksaker på golvet och pratar för sig själv.
älskar dig mitt hjärta.
snart är det väl dags att byta blöja för hon åt nyss XP blää hihi


Kommentarer
Postat av: Tess

Vad fint du fått på din blogg =)Vet hur de känns att inte har pengar, visst jag jobbar. Men det är bra knappert att få ihop allt. Denna månda räcker inte lönen till alla räkningar ens engång =(

2011-01-14 @ 18:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0