snart är man faster :]

Fick nyligen reda på att min brorsas fru - Eunmi ska sättas igång tio-elva i morronbitti :)
så glad!
hoppas allt går snabbt och att hon inte får allt för ont!

När jag födde Vanessa så tog de mindre än fem timmar. ( hade två timmars skiiiiit ont )
De andra timmarna kändes mest som mensvärk,
men jag har ju haft sån extrem mensvärk.
så jag tackar nog lite för de..
annars skulle de nog int ha gått så bra som de hade gjort för mig!

Jag är skiiit glad att det ska komma en till liten knodd till familjen :D
vanessa kommer bli så skyddad av sina två kill-kusiner :)
hoppas dom blir goa vänner ;)

Matte Eunmi & Vanessa


Kommentarer
Postat av: Eunmi

absolut! De ska bli goda kompisar =) fast han är ensam här i Stockholm +.+

2011-01-23 @ 11:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0