teori + riskettan = körkortet är mitt!

var ganska nervöst att sitta o vänta på att körläraren skulle komma.
men så fort jag satte mig i bilen så vart jag lungt för hon satt o snackade hela tiden :]
skulle vart jobbigt om jag hade behövt att åka under tysnad!
men vi pratade på, o de va riktigt roligt!
hon testade mig va som hade sats sig o de som vi behöver träna mer på :]
o de va inte så mkt verkar de som för hon började snacka om halkan
( som jag kanske slipper ^^ )
o riskettan.. så är nog i slutet. bara teori att göra o sen uppkörning..
kommer dö, va ju nervös bara att köra me trafikläraren XP
nae men denna gång ska jag ta skiten.. kommer kännas bra att ha kortet :]

 

peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0