Teori, Sola & Zumba Imorgon

I morgon kommer mamma hit occh hälsar på! de gillar vi :]
förra veckan träffades vi och solade så de ska vi göra i morgon också!
Ska redan va brun till sommaren kommer detta år..
så man är som en pepparkaka ;] thihi..
Blir att springa ner till törnrosa här i nkpg.
Tycker de är billigast där :]


- mamma/mormor/farmor -

Och sen blir de att träna lite teori , läsa och skriva :]
Se om de kommer in ngt u huvvet :D
de hoppas jag! ;]
Har körlektion på måndag igen,
men i morron kommer dom ringa från körskolan och berättar om ja måsta gå halkan lr inte.
vi håller tummarna på att jag slipper..
så sparar jag lite pengar på de :) efetrsom riskettan kotar 900:- ungefär!

Sen ska jag till Nordic club och träna zumba se om de är roligt!
men de tror ja att de är, älskar ju att röra på mig ;] hihi
Helst vill jag ha platt mage till sommaren :]
ska träna & springa på löpbanden hade jag tänkt!
Och så ska ja tänka på vad jag stoppar i mig...
I fredags var de sista Junk food jag stoppade i mig ;] kebabrulle.
I morron ska jag göra tonfisksallad, tänkte jag.
Det är ju ganska gott :]


- Mums -

Kommer inte träffa min stora älskling i morron så mkt :/
Hoppas han inte är för trött,
så jag hinner se han liite iaf efter träningen :] ♥
You 'r my world!


- My hot babe ♥ -

Kommentarer
Postat av: Sonic

Vad kostar det att sola på törnrosa? :)

2011-02-01 @ 07:50:27
Postat av: Malin

de kostar 40 för vanlig.. och 50 för super :) <3

2011-02-01 @ 12:01:28
URL: http://yooshiii.blogg.se/
Postat av: Sonic

Okej :D Jag solar på nodic club däruppe :P köpte ett solkort för 199 och kan sola 10 gånger :D Ska nog ta en solning när jag kommer hem :)Känner mig blek! Haha. Dessutom måste jag bruna till mig lite när vi ska träffas ;) Haha! <3

2011-02-02 @ 09:04:42
Postat av: Hille

Oj vad mycket du tränar! :)

Ville bara säga att mamma gick till Törnrosa en gång för att färga ögonbrynen men det sved jättemycket. Hon berättade det för kollegerna på jobbet och de sa att personalen inte är utbildade på Törnrosa så hon skulle inte gå dit. Sola går ju bra, men att göra något annat där kan nog vara riskabelt. :)

Kram kram

2011-02-03 @ 10:20:46
Postat av: Stefan Nilsson

Vad tycker du om att Biggest Loser ska börja med Zumba?



http://biggest-loser.se/biggest-loser-zumba/

2011-06-16 @ 11:54:09
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0