Zumba - träning!

Idag har jag tränat zumba hemma,
det är riktigt kul.
men det skulle vara mer roligt att gå och träna me fler personer
så min syrra och jag kanske ska börja på nordic club!!
vi ska dit och kolla priser på onsdag och snacka lite.
ska bli kul att göra ngt annat än att sitta hemma..
och även få snygg kropp!! :D
inte helt fel.
hoppas ja kommer se noggorlunda likadant ut som förut innan ja vart gravid!

Om ni tittare/läsare har några tips om träning får ni MER än gärna ge mig dom :)
(som man kan göra hemma asså)

Här har vi en riktigt duktig tjej som jag tränar med ( på youtube ;) ) :

 

 

 

Lovar man får träningsvärk!

 

 


Kommentarer
Postat av: anna r.

fan va kul! love it <3

2011-01-17 @ 23:13:45
URL: http://annakarolins.blogg.se/
Postat av: Issa

Älskling fixar det till mig nu :P Ska testa. Har hört så mycket positivt om det! Och nu när det kommer från dig måste jag ju bara testa ;) <3

2011-01-18 @ 21:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0