Jumpsuit!

Har hittat sötaste lilla sak!
SOM JAG SKA KÖPA!!!!!




Idag har mamma vart här och vanessa vart så glad så!! :)
Har gått ner till änderna vid störmmen.. lika galna som vanligt xp hihi
Sen har vi vart hemma och lekt runt och pratat massa gojja :)

Vart även att träna zumba idag. lika roligt som vanligt! :)
Många nya låtar och danser.. svårt att hänga me i början xp
Men det fastnar nog snart!

sen vart de MAT!
Va så jävla hungrig när ja stog och gjorde maten innan zumban..
men ville inte äta för då får jag sån jävla håll!!
så de var riktigt gott


Sov gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha den där tänkte jag med beställa ju.. kolla i hm´s katalogen igår.. den är riktigt snygg! :)

2011-03-24 @ 22:33:05
URL: http://melosivo.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja visst är den snygg.. skickade efter den igår. men fanns inte så många kvar.. så ja får min i mitten av april :( men då blir extra roligt att få den ^^

2011-03-24 @ 22:35:03
URL: http://yooshiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0