Körkort

Idag har jag och mitt lilla hjärta vart på babysim alltid lika roligt! :)
Simmande under vattnet och hoppade ifrån kanten.
hon är världs bäääst! älskar dig så mkt! ♥

Sen efter de stack jag bort till körskolan och fixade lite tider :)
Och gjorde ett prov också och vart GODKÄÄND! yeeah
That feelt goood! ^^,
gjorde ett eftersom sötnöten hade somnat i vagnen och hon sov hela tiden
så duktig så :)
Men nu har ja köpt hem lite så jag kan föra prov hemma också.
så slipper jag gå ner efetrsom ja har lilla gullungen som springer omkring ;)
Och så är de skönare att vara hemma.. kan göra när jag vill!

Nu sitter jag hemma.
Vanessa fick nyligen mat, så hon är mätt och glad.
leker förfullt här hemma ♥

Mamma/ mormor kanske kommer hit idag!
hoppas på de så ja har ngn at snacka med!

Ikväll är de ljusparty också.. så de ska bli kul att få träffa lite folk :D

Ha en bra dag allihopa!

saknar min kramnalle


- Porus -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0