har varit lite seg me skrivandet.

idag har det vart marknadsafton på stan.
har kollat runt lite snabbt, fanns inte så jätte mkt.
men köpte en liten större väska :) tyckte den va skit snygg!

Idag har jag kört ut till bottna, för vi skjutsade ut mamma.
dom hade lämnat in bilen på ngn verkstad lr va de va :)
Men de va så kul att köra :) !
inte så längt kvar tills jag får mitt körtkort, antingen sommarn lr tidigt höst!
men jag hoppas nu till sommarn så ja inte är för nervös!

imorron ska jag till Ica Maxi och snacka jobb!
så håller tummarna att ja får sommar jobb och även fortsätta sen efter!!


Tycker det är lite konstigt, men men du gör väl som  du vill.
dålig stil bara! :)

Kommentarer
Postat av: sonic

Lägg upp en bild på väskan :D Jag vill se^^

Och LYCKA TILL PÅ INTERVJUN! Det kommer gå bra! :) <3

2011-05-27 @ 12:25:53
Postat av: Emma

Stora väskor är alltid bra att ha ;)

vem mena du med dålig stil?.. Nicke nyfiken är mitt namn :P Puss

2011-05-28 @ 01:51:42
URL: http://melosivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0