Maxi Ica Stormarknad

Idag gick både mamma och pappa och lämnade gullungen på dagis.
sen efter det vart de körskolan och sitta me prov, älsk hjälpte mig.
Klarade skiten ! så nu har jag bara några sketna kvar tills skrivningen :) JIPPIE!

Sen gick vi hem och käkade lite frukost.
så vi stod oss resten av dagen.
eftersom vi skulle ner till F-kassan och snacka skit,
för dom har gjort fel IGEN! -.- ajja förhoppningsvis får dom de rätt nu!!
annars vet jag inte vad jag gör...

Sen var vi och käkade mjukglass på halvars innan vi var och hämtade Vanessa :)
då gick vi hem i skuggan, för vi tyckte de va lite för varmt för henne just då.
busade runt lite hemma.

Efter det skulle vi till Ingelsta för ja skulle på möte
och få anställningsbevis+ en massa anadra papper :P
Va där i kanske två timmar.

sen vart de hem och göra mat.
Vart räkgryta, ris och bönnor.. mumsfillibaba!

Och nu sitter vi och kollar på desperata hemmafruar :)
lillfia ligger och grymtar i sin säng ♥


Älskar mina änglar ni är de bästa jag har
och det enda jag bryr mig om



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0