yeeah !

Idag har magen och jag inte vart bästa vänner kan man ju säga.
Har fått sitta för de mesta idag på toan -.-!
Sån otur efter som de har vart sånt fint väder idag.
hoppas ni andra har vart ute och njutit!! annars är ni dumma ;)

Men mina älsklingar och jag tog en promenad ner till körskolan för jag var tvungen att betala ett par lektioner som jag inte hade betalt. då plånboken ekade! "/
Men har iaf bokat tid nu för uppkörning + teoriprov :)
soo i'm on my way! ^^
( men jag kommer inte säga till ngn förutom mina älsklingar )
hehe för ja kommer nog behöva låna pengar, sååå skoj...not!
annars så skulle ja nog inte ens sagt till dom :)

Men ska ju snart börja jobba, ska på möte i morron!
få schema och så vill dom ha mitt konto nr så ja får in lite cash! ;)

nu ikväll ska ja bara ta de lungt, vet ju inte hur de blir me jobbet nu.
kanske kommer få jobba hela tiden :P haha. inget mig emot vill ha pengar så!

Have a nice evening!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0