trött tröttare tröttast...

Idag var vi och lämnade Vanessa på dagis så hon skulle få leka runt med hennes kompisar.
medans hon va på dagis i tre timmar passde jag på att sova.. var så himmla trött.
vet inte om jag känner ngt av pollen ute.. för mina ögon klegar lite på morgonen och sen är jag tjock i halsen..
Och jag tror inte mitt dövöra beror på pollen haha om de inte är ett frö som har åkt in där...
skulle inte fårväna mig x) med sån tur jag har vill säga.... !

Iaf när vi var och hämta Vanessa så gick vi till 3 efter och kollade if min mobil hade kommit in..
men de hade den inte....
men den skulle KOMMA IN SENARE IDAG IIIIIH! super Happy!!
så mitt humör är lite lättare idag..
så dom ska skicka den till mig idag så förhoppningsvis får jag den i morron lr på torsdag !!!!!!!!!!!!!

idag är man ledig så ska bara ta de lungt.. kanske gå ner sen till 3 igen och klämma och känna på mobilen när dom har fått upp den :D

c ya n' peace out


♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0