hot shot 1 & 2 !

älskar filmerna och jag tycker Charlie Sheen är jätte bra där i...
men jag HATAR honom nu i sina "komedie serier" alltid samma skit.. sätta på kvinnor.. och vara en liten slampa ;) och försöka skämta om de... men i slutändan så är de inte ett dugg roliga...! handlar Jimmy bara om en sak och en sak Only.. så ät trött och liite äcklad av hans serier..!
de halv komiska i de är att han är ju sån i verkligheten ( vad man läst om )...

idag gjorde jag tydligen god mat för Vanessa tog två ggr, härligt att hon äter !
men jag brukar för de mesta göra god mat så de är ju bra.. får jag iaf höra av mina stora hjärtan ♡♥

men ni får sova gott sen när ni går och lägger er.. hörs i morron!




Kommentarer
Postat av: mamma

Så skönt det ser ut när lilla hjärtat ligger o sover. puss på er <3

2012-11-08 @ 21:48:05
URL: http://yooshiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0