tisdag

ensam hemma idag då både killen o lilltösen är på varsitt håll.
killen jobbar för en gång skull skönt för honom!
o vanessa är tillbaka till dagis. och förhoppningsvis så får hon ingen sjukdom me sig. de är ju som lotteri. . sånt som märks typ... men håller tummarna att hon är frisk nu. förra veckan hade hon ju magsjuka och slår vad om att kompisarna på dagis hade de också.. tycker de är så dåligt att lämna sitt barn på dagis när dom inte blivit helt friska...!

på en del jobb blir man först sparkad om man blir gravid ( läste i en tidning för ett bra tag sen.) o sen om barnen blir sjuka så kommer de inte se bra ut på jobbet o då kanske man blir ersatt, vem vet i den här konstiga världen vi lever i ( me tanke på att man kan bli sprakad om man blir gravid) ska man igentligen inte ha barn.. o jag som jämt jobbar sent så spricker de me dagiset för dom stänger senast 18:00. o jag slutar 20:15 så då får ju killen vara hemma o då får vi inga pengar. o sen vill min älskling ha en till bäbis. de vill ja med.. men kan man verkligen i denna värld vi lever i idag??

en del som läser kmr väl tro ja är knäpp.. men en del är sanning o jag klagar INTE på mitt jobb jag tycker om de.. de är bara tiderna jag inte gillar :)
men om vi ska få de att funka får väl killen jobba natt. ngt som han kan börja 22:00 för ett vanligt jobb mellan 8-16 kmr man ju aldrig få.. då måste man plugga i 100 år först. ..!

man blir lite nere när man tänker. . men de ör skönt att jag nästan aldrig tänker på de..bara ibland

jag har bästa killen som hjälper mig när de krisar. älskar dig mitt fina hjärta.
du och vanessa är mina fina solstrålar ♡

slut klagat. vi kommer ändå skaffa en till vart efter får väl bli hemmafru som för i tiden ;)

tur att de inte är så många som läser min blogg ! hahaha xD men de var skönt o skriva av sig.. kanske vart rörigt sitter o skriver på mobilen o orkar inte fixa om de vart ngn rad som vart konstig.






Kommentarer
Postat av: Rosie

Ett syskon till Vanessa låter mysigt. Det kanske vore bra om du tog mammaledigt. Filip kan söka jobb utan att tänka på dagistider. Och du kan säkert fåbättre tider när det blir dags för det. Det mesta går att lösa. Spännande tycker jag!

2013-01-22 @ 19:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0