Fredagsnatt

oj vilket roligt sällskap jag var idag då när Fille kom hem.... -.-!
Skulle natta Emilio så han somnade ordentligt... men somnade visst själv :P
Så nu sitter jag här och glor en stund innan jag tar en snabbpromenad med Ravvi,
så jag slipper gå upp allt för tidigt imorgon ;)
Skönt med lite sovmorgon!
 
Imorgon ska vi kalas också :)
Ska iväg och fira lille Dexter som ska få lite presenter !
Roligt och träffa tjocka släkten igen.
Fille skulle igentligen ha vart ledig imrgon men dom är tydligen så några arbetare på hans jobb så han var tvungen att hoppa in och jobba ett kvällspass 13:30 - 21:30.
Så det är ju bra att vi ska iväg en stund.
Mamma/mormor kommer hit och hämtar oss så åker vi tillsammans till lokalen.
 
och nu på kvällen kom den där förbannade snön igen.. men hoppas de bara blir ett litet täcke... så att det är norta imorgon när man vaknar ;)
 
 
 
Och på söndag är det Alla hjärtansdag, hoppas alla fina människor för en underbar dag.
Jag och älsklingen ska till Butlers och käka lite gött runt sex, blir nog planka va så himla länge sen man åt det!
mamma/mormor ska vara lite barnvakt blir inte borta så länge högst en timme.
ska bara dit och äta och sen hem igen, skönt att ha älsklingen för sig själv ibland ^^
 
 
Puss på alla fina !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0