Morfar kommer på besök

Idag träffade jag mamma på morgonen och tog en fika på hagbycentrum,
kollade lite smått i affärerna där efter ett fodral till hennes nya surfplatta.
Sen åkte vi till Mediamarkt och kolla där med.

sen åkte jag hem och tog lite kaffe.
FIxade lite te och kakor till skirdsko åkningen med pappa/morfar, 
så man kunde gotta sig lite efter halva tiden.
Vanessa är så himmla duktig på att åka så de inte är sant! 
kollade på en video på mig igår när jag åkte ( 1992 ) asså jag höll på att skratta sönder mig.
Jag kunde då INTE åka xD verkligen bambi på hall is! haha
 
efter det åkte vi och handlade lite grejjer till middagen.
pappa/morfar skulle komma och äta hos oss.
 
 
så när jag kom tillbaka efter rastningen av Ravvi så stog han och satte upp en lampa i taket xD
hahah finns alltid något som behövs att göra.
Han bara : Fille satte mig i arbete igen.. haha!
bästa pappa <3
 
till middag blev de stark räkgryta och även stark köttgryta med ris som Fille lagade iordning.
Bra att man är omringad av snälla killar ^^ !
efter gjorde jag lite vaniljsemlor och sen skulle pappa/morfar hem.
 
Nu blir det bara att ta det lugnt resten av kvällen.
Imorgon ska vanessa till dagis igen och busa av sig med sina kompisar.
 
liten Vanessa <3
 
åååh så liten Emilio <3
 
längtar till sommaren
som sagt längtar till sommaren ^^
Brun och fin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0