nattuggla, vågad Lasagne

Somande förut vid åtta och vknade vid halv ett.. var bara att gå ut me Ravvi då.
så när jag kom in vart jag klarvaken.. så nu sitter jag här och kollar på en film me Arnold Swartzernegger(stavning?)
när ngt förtag har klonat honom och klonen tagit över hans familj.
 
Gjorde lasagne förut som var vågad...Lasagnegette lr nått hette det.
Var riktigt gott fakiskt :D lite anorlunda kryddning i den än vanlig lasagne.
men kryddade lite extra själv också med svartpeppar,, salt, vitlökspulver och starka kryddan vi har.
Ibland tycker jag inte inte de smakar så mkt av påsarna man får med i en sån förpackning :P
 
Har kännt mig trött hela dagen idag och nu känner jag att tröttheten kommer tillbaka så ska sluta skriva och försöka gå och lägga mig,
 
Imorgon ska fille få spruta på jobbet... mot hepatit A & B eftersom han jobbar med så många sjuka människor.
Dom hade även fått in svininfluensa på ans avdelning härom dagen.... så vi får se if vi förvandlas till grisar dom närmsta dagarna här hemma ;) nöff nöff
 
God natt alla nattugglor 
 
min snygga mugg som jag har fått av brorsan och Cicci för länge sen <3
 
 
 
 
Längtar till sommaren!!
Blackhead ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0