alltid lika trevligt !

Igår kom syrran till mig.. beställde fettiga pizzor och satt och smaskade 😉
Lite prat och skratt på det.

 och så blev det självklart resident evil 5 som ni såg att jag skrev om igår 😄

Satt och spelade till fyra på morgonen 😨 hahah men det var riktigt skoj.. men sen körde vi fast och orkade inte fortsätta. . Så sprang ut med Ravvi så han fick kissa av sig.. sen gick vi och la oss i våran masterbed..
Fille hade lagt sig i vanessas rum med barnen. Så de var snällt av honom att ha koll på dom medans vi hade roligt och drack lite vin ☺
Älskar dig min fina man 💋

Hahaha älskar denna video 😂😂 love u ma sistha ❤❤❤

Körde hem skönheten idag.  Så nu sitter jag hemma och tar de lungt med barnen 💛.
Fille jobbar kväll idag så han åkte alldeles nyss 😕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0