fredag

Idag har mamma/mormor varit här och fått en semla o kaffe innan hon skulle till jobbet  😊
Och suttit och snackat lite om allt möjligt.

Nu sitter jag i bilen med familjen, vi ska till älsklingens jobb o hämta ut ngt kort han måste ha till jobbet. Sen ska vi åka och kolla lite saker.

Sen ska vi till mamma och kolla lite saker ☺

Fick på mig ett par byxor som jag inte har kommit in i förut.. super glad 😄!!
Har ju försökt att minska på mina portioner och det måste ju fungera eftersom jag kmr i mina gamla kläder 😉 woohuu !
Det gjorde mig verkligen på bra humör. 

Men idag blir de nog pizza 😂 hahah!
Man måste ju få unna sig ibland 😉 mohaha! 

Hoppas alla får en underbar dag.
Det kmr jag iaf bara att det är 6 grader PLUS ute gör att denna dag blir bra. Nu är de bara solen som saknas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0