helt slut

Känner mig lite som en vandrande zombie 😂
Men nu glänser det hemma iaf!

Blev pommes och korv till middag för vanessa ville ha det.
Är ju gott också, var ett bra tag sen vi käkade det.
Så var på tiden 😉

Skulle försöka få igen våra gamla små kassettband som man stoppar i en vhs ( nu snackar vi gammalt )
Men det visade sig vara glapp i min vhs-spelare 😢 TUDAN! !

Men jag fick ut kassetten iaf!! Phuu!
Så ni blir det att spana efter en på blocket lr ngt!!
Så jag kan kolla på gamla filmer av mig o familjen när vi var små ( från - 92 )

Så typiskt att den inte funkade!!
Vågar inte stoppa i ngn mer film If jag inte skulle få ut den!!

Om någon har en spelare så säg gärna till!!!

Bild från när tjejerna och jag var på spontan bowling 

💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0