jaha.. dags igen då :)

Hej igen alla som läser och inte läser xD

Nu ska jag ta tag i denna blogg.. jag kanske ska få en data ev min kille i födelsedagspresent.. så då kanske det blir lite oftre som jag kan börja skriva... 
nu för tiden sitter man ju meust på sin mobil och glor runt.
Men har inte blivit så mkt men det heller eftersom man har fullt upp med barn och hund ;)
 
Vad som hänt senaste året så är man fortfarande mammaledig till min lilla Pojke Emilio som snart är nio månader( vart tog tiden vägen?)


Detta var i höstas, blev fotostund i höstlöven.. så vacker <3
 
 
I sommras var vi till Öland med kompisarna
och stannade över en helg... men detta år tänkte vi stanna iaf en vecka så man får njuta ordentligt av den fina naturen..
 
när vi var på öland i sommras och vår fin fina hund Ravvi, kinesisk nakenhund.
 
 
älskar Öland !
 
 
Ravvi tycker inte om att vara ute nu när de är så kallt ute.. så blir snabba rundor ute ^^
men det har jag inget emot.. för jag tycker inte heller om att vara ute i detta väder xD haha
 
 
kan inte fatta att man snart är 28 år.. börjar bli gammal..buhuu :(
men men va ska man göra.. livet rullar på ändå! x)
Detta är då jag..
 
Nu till helgen kommer kanske min syrra och så blir det lite Revisdent Evil 5.. dom stunderna är heliga ;) haha!

annars nästa vecka ska vi till tandläkaren men Emilio, fast han har inte fått några tänder än x)..
men Vanessa hade inte heller några tänder förns hon blev 1 år.
får se om det blir samma med lillkillen :)
 
Mormor och Vanessa <3
 
idag vet jag inte va vi ska göra.. blir iaf att sticka till affären och köpa lite godis efetrsom det är fredag.. så blir det lite fredagsmys ikväll ^^
Emilio ligger här brevid och sussar lite :)
 
Och min älskling är och jobbar idag så han kommer hem vid tio ikväll :/
min fina och skäggiga man Fille <3
 
nu har jag skrivit av mig lite..
hoppas ni alla har det bra :D
Pussss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0