Livet kan vara riktigt orättvist!

Idag ska jag åka och snacka med en person som har insjuknat i cancer och inte har så lång kvar att leva..
hon mådde bra i höstas och började bli sjuk mot vintern..
och en dag var hon sjukskriven från sitt jobb..
fick en lapp om att hade fått elakartad cancer..
och det inte går att göra något..
eftersom levern ligger fel eller var det var för något! och hade vuxit för mycket.

så ska köpa med mig lite blommor och sitta och prata en stund.. kommer ångra om jag inte åker dit och hälsar på henne och om hon går bort innan jag hinner träffa henne..
Tycker det är jävlaigt tråkigt.. eftersom hon var den bästa på hennes jobb... alltid så glad och på bra humör när man träffade henne..!!

Så japp livet kan vara riktigt jäkla orättvist...!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0